dinsdag 28 juni 2011

Miempje maakt foto's (om het onweer ff te vergeten...)

Ergens halverwege de Modinette-werkjes ben ik gestopt met het maken en plaatsen van foto's, dat wil ik wel nog een keertje bijwerken. Voor nu in elk geval wel alvast: de examen-kledingstukken. Het kinderjurkje had ik al op de foto, de dingen waar ik zelf voor moet poseren lieten op zich wachten... Dus wat doe je als het onweert en het nog stikbenauwd is, om de tijd een beetje plezant dan wel nuttig te besteden?

Het rokje (altijd charmant zo'n spiegel-foto, vandaar nog een close-upje ernaast),

het vrijetijds kledingstuk: een kort badjasje van dunne badstof. Met geen mogelijkheid mooi(er dan dit) op de foto te krijgen via spiegel, in het halfdonker (maar ik houd niet van flitsen),

en het kinderjurkje. Wat wil je, met zo'n model wordt die foto vanzelf al mooi...

En los van Ensaid-naaiwerk waren er nog de Lemon-jurkjes van de meiden:
...en het onweer is voorbij, mooi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten