zondag 11 december 2011

Miempje maakt 1/4e schaal tekeningen voor de examenjurk

Voor Costumière moeten een aantal kledingstukken worden gemaakt. Onder meer is het de bedoeling dat je een jurk met kraag en mouwen in elkaar zet. Ik vind het een tikkie zonde om een kledingstuk te maken dat ik daarna niet kan dragen, maar bij een-jurk-met-kraag-en-mouwen had ik weinig inspiratie.. Uiteindelijk vond ik op de website van de franse highstreet-keten Pimkie een stoer hemd-jurkje.
Dat ga ik schaamteloos kopiëren, heb ik besloten.
...hoewel, als je aan een jurkje een paar eigen tweaks toevoegt mag je het 'inspiratie' noemen i.p.v. plagiaat hè...

Naaijuf Ina heeft het al goedgekeurd en een mooi stofje is zelfs al gevonden en gekocht, ik kan hem nu in het groot gaan tekenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten