maandag 24 september 2012

Miempje maakt weer eens Ensaid foto's (deel 1)


Een klusje dat ik al tijden op mijn lijstje had staan was om de portfolio-pagina (groot woord voor de verzameling linkjes naar reeds gemaakte werkjes...) bij te werken. Dus, de klapper-werkjes van Modinette en Costumière erbij gehaald, foto's gemaakt. Ik kwam allemaal nog niet gefotografeerde oude bekenden tegen, zoals steekzakken, een halsje, het smockwerkje...
Het tweede-kans-ingezette-hoekje, omdat de eerste versie zo'n lelijk ding was geworden...
Het splitje was niet heel fotogeniek, daar heb ik nog wat fotomodelletjes bij gehaald om het op te leuken...
En eentje die verbazend leuk was om te maken, en ik was vast van plan er nog een stel te maken om te gaan gebruiken in de keuken, maar dat is er natuurlijk nooit meer van gekomen :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten