dinsdag 17 september 2013

Miempje maakt spinazie-gorgonzola-lasagne

In huize Miemp eten we graag italiaans. 
Vooral lasagne! 
Mijn persoonlijke favoriet is de variant met spinazie en gorgonzola.
Dat is comfortfood ten top: kazig, tomatig, hmmmmmmmm….

Een recept kan altijd getweaked worden, dus toen ik deze tegen kwam dacht ik: dat ga ik eens proberen!
In principe lijkt deze heel erg op ‘mijn’ lasagne die vrij basic en simpel is. Ik bouw laagjes van tomatensaus (die, als ik zoals gebruikelijk weinig tijd heb, gemakshalve uit een potje komt), lasagnebladen, geraspte kaas en diepvriesspinazie. De spinazie breng ik op smaak met knoflook, ui, italiaanse kruiden, en een pakje gorgonzola.
Bij deze versie voegen ze aan de spinazie ook nog pesto en roomkaas toe.
Lekker!!!!!!
Dat houden we er in!!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten